شناسهٔ خبر: 94216 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نمایش درخشان آکادمی مهدوی کیا در اتریش

شاگردان مهدی مهدوی‌کیا در ورزشگاه آلیانس آر‌ه‌نا تیم آکادمی کیا به مرحله یک هشتم نهایی تورنمنت بین‌المللی کوردیال کاپ اتریش صعود کرد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم آکادمی کیا که در تورنمنت بین‌المللی کوردیال کاپ اتریش شرکت کرده، امروز با آغاز رقابت های کوردیال کاپ  در ۵ بازی به مصاف حریفان خود رفت که ۴ برد و یک مساوی به دست آورد و از گروه خود صعود کرد. در این مرحله که ۴۸ تیم حضور داشتند رقابت‌ها در ۸ گروه برگزار شد و تیم کیا در گروه خود در رتبه نخست قرار گرفت و به همراه تیم فنلاندی به جمع ۱۶ تیم برتر صعود کرد.

 

تیم آکادمی کیا ابتدا ویرجسه آلمان را ۴ بر صفر شکست داد سپس اونترهاخینگ این کشور را با دو گل از پیش رو برداشت. در بازی بعد به مصاف تیم قدرتمند بایرن مونیخ رفت و این حریف را هم با نتیجه قاطع ۳ بر صفر شکست داد. در دیدار بعدی تیم کیا مقابل کاپا یونایتد فنلاند بدون گل متوقف شد و در نهایت تیم بژیر ساساوی اتریش را ۳ بر یک شکست داد.

 

تیم آکادمی کیا امروز همه رقبایش را شکست داد و تنها در برابر تیم فنلاندی کاپا یونایتد به تساوی رسید.  تیم فنلاندی که یک تیم تدافعی بود در صورت تساوی در دیدار پایانی مقابل بایرن مونیخ به مرحله بعدی می‌کرد و از همین رو سعی کرد با تلف کردن وقت و البته با کمی خوش‌شانسی که در جریان بازی چند بار توپ به تیر دروازه‌اش خورد، یک امتیاز از حریف خود بگیرد و به عنوان تیم دوم به مرحله صعود کند.

 

بدین ترتیب در پایان رقابت های امروز تیم آکادمی کیا با کسب ۱۳ امتیاز در گروهش اول شد و تیم فنلاندی با ۱۱ امتیاز به عنوان تیم دوم گروه، به جمع ۱۶ تیم برتر رقابتها صعود کرد. نکته جالب اینکه بایرن مونیخ تیم مشهور آلمانی با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و از راهیابی به مرحله دوم بازماند. در حقیقت شکست بایرن مونیخ برابر آکادمی کیا منجر به حذف این تیم شد. در دیدار تیم کیا و بایرن مونیخ، مربی این تیم آلمانی بعد از گل سومی که تیمش دریافت کرد، بسیار عصبانی شد و به داخل زمین و سر بازیکناش فریاد کشید.

 

تیم فوتبال آکادمی کیا فردا در مرحله دوم به مصاف تیم ویدتون اف‌سی مجارستان می‌رود و در صورت برتری به جمع ۸ تیم برتر مسابقات صعود خواهد کرد. در صورت شکست هم مسابقات را برای کسب رده نهم تا یازدهم ادامه خواهد داد.

 

در این جام همه بازی‌ها در زمان ۱۵ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و امروز نیز دیدارهای جام زیر بارش شدید باران برگزار شد.

 

ناشناخته بودن تیم کیا برای مسئولان و تیم‌های مختلف از جمله نتکات جالب این رقابت هاست. پس از نمایش خوب شاگردان مهدوی کیا بیشتر تماشاگران حاضر در ورزشگاه به بازی این تیم علاقه‌مند شده و شروع به تشویق بازیکنان زیر ۱۱ سال ایرانی کردند.

نظر شما